归迪

Always Gold - Radical Face

存档灵魂:

Always Gold
岁月如金


【歌词】

 

We were tight knit boys
Brothers in more then name
You would kill for me
And knew that I'd do the same
And it cut me sharp
Hearing you'd gone away
我们是儿时亲密伙伴
似兄弟又远胜于兄弟
你会为我两肋插刀
我会为你赴汤蹈火
心如刀绞
当我听到你离去时。

But everything goes away
Yeah everything goes away
但是一切消逝而去
是的,一切消逝去。

But I'm going to be here until I'm nothing
But bones in the ground
我还会坚守在此,直到一无所有
誓将白骨葬于此。

And I was there, when you grew restless
Left in the dead of night
And I was there, when three months later
You were standing in the door all beat and tired
And I stepped aside
我还在那儿,当你变得焦躁不安
当夜深人静
我就在那儿,任时光荏苒
当你站在门口叩击,精疲力竭
我黯然神伤。

Everything goes away
Yeah everything goes away
But I'm gonna be here until I'm nothing
But bones in the ground
So quiet down
一切都已消逝而去
是的,一切消逝去
但我还会坚守在此,直到一无所有
誓将白骨埋葬于此
如此淡然平静。

We were opposites at birth
I was steady as a hammer
No one worried 'cause they knew just where I'd be
And they said you were the crooked kind
And that you'd never have no worth
But you were always gold to me
我们性格各异
我依然坚定不挠
不必担心,因为众所周知我依然坚守
他们说你不务正道
声称你一文不名
但你对我就是流金岁月。

And back when we were kids
We swore we knew the future
And our words would take us half way 'round the world
But I never left this town
And you never saw New York
And we ain't ever cross the sea
忆往昔你我曾经少年
我们发誓我们知道未来
怀揣初心梦想游遍世界
但我从未离开这个小镇
你也从未到过纽约
我们也从未曾穿洋过海。

But I am fine with where I am now
This home is home, and all that I need
But for you, this place is shame
But you can blame me when there's no one left to blame
但是脚踏实地我感觉很好
这是家这就是家,给予我所需要的一切
但是对于你而言,却是终生遗憾
你尽管可以责骂我,当无人可去责怪。

Oh I don't mind
哦,我毫不介意。

All my life
I've never known where you've been
There were holes in you
The kind that I could not mend
在我生命中
我从不知道你心要何归
你抱憾终身
我却无法弥补。

And I heard you say
Right when you left that day
Does everything go away?
Yeah, everything goes away.
我听见你说
当你离开的那一天
是否一切消逝而去?
是的,一切消逝去。

But I'm going to be here 'til forever
So just call when you're around.
但是我就在此坚守,直到永远
尽管呼唤我,当你不知何处往。


评论

热度(24)