归迪

Let Go - Keri Noble

小豆之家:

Life doesn't go
生活不会继续
The way that i plan
这条路是我自己选择的
I think it sees better than I can
我认为它比我想象的好
Try to control with all my might
试着控制我的一切
When i let go that's when things go right
当我放下这一切的时候,事情就要结束了
Let go
放手吧

I used to see only white and black
我过去只看到过白色和黑色
It seems to me that it's harder than that
在我看来,这比那更难
There's too many things that I'll never know
这里有很多事情我永远无法明白
It's time for me to let some things go
我是时候应该放弃一些事了
I let go
我放弃
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放弃一些事
I should try and let things go
我应该试着放弃一些事
Life doesn't go
生活不会继续
The way that you plan
这条路是你自己选择的
Maybe it sees better than you can
他可能看起来比你做的好
Try to control with all your might
尝试去控制你的一切
If you let go it'll be all right
如果你放手他会变得更好
Let go
放手吧
I let go
我放手
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放下他
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放下他
All I know from life this far
我从生活中知道的这一切
It's not in the movies we'll find the stars
我们将发现明星,但不是在电影里
People you know that you dislike
那些你认识的和你厌恶的的人
Try and live with what they think is right
尝试和体会那些他们认为是对的事情
I let go
我放手
I let go
我放手

I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go * 6
我应该试着放下他
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放下他
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放下他
I can try and try but all i know is
我会尽我已知的一切去努力做好它
I should try and let things go
我应该试着放下他

小豆之家敬上!

评论

热度(19)