归迪

Wrecking Ball - Walk off the Earth

小豆之家:

Walk Off the Earth是2006年在加拿大安大略省柏林顿成立的一只独立摇滚风格的乐队。更是如今音乐产业中唯一“真正的”独立乐队。

We clawed, we chained our hearts in vain
我们曾经心心相印,如今热恋已烟消云散
We jumped, never asking why
我们曾经不假思索,共同坠入爱河
We kissed, I fell under your spell
我们曾经热吻过,我被你的爱情魔咒所蛊惑
A love no one could deny
我们的爱情,无人能够否认
Don’t you ever say I just walked away
千万不要说我轻易离开
I will always want you
我会一直想念着你

I can’t live a lie, running for my life
我无法忍受生命中的谎言
I will always want you
我会一直想念着你
I came in like a wrecking ball

我正如落锤般坠下

I never hit so hard in love
从未经历过如此决绝的爱情
All I wanted was to break your walls
我只想打破你树立的隔阂
All you ever did was wreck me
你所做的一切不过是将我击垮
Yeah, you wreck me
是的,你摧毁了我
I put you high up in the sky
我曾经将你捧上天空
And now, you’re not coming down
如今,你却不愿下来
It slowly turned, you let me burn
久而久之,你让我燃烧
And now, we’re ashes on the ground
如今,我们已化为地上的灰烬
Don’t you ever say I just walked away
千万不要说我轻易离开
I will always want you
我会一直想念着你
I can’t live a lie, running for my life
我无法忍受生命中的谎言
I will always want you
我会一直想念着你
I came in like a wrecking ball
我正如落锤般坠下
I never hit so hard in love
从未经历过如此决绝的爱情
All I wanted was to break your walls
我只想打破你树立的隔阂
All you ever did was wreck me
你所做的一切不过是将我击垮
I came in like a wrecking ball
我正如落锤般坠下
Yeah, I just closed my eyes and swung
是的,闭上双眼尽力摇荡
Left me crouching in a blaze and fall
蜷成一团,如火球般跌落
All you ever did was wreck me
你所做的一切不过是将我击垮
Yeah, you wreck me
是的,你摧毁了我
I never meant to start a war
我从未想过发起两人间的战争
I just wanted you to let me in
只不过是想得到你的包容
And instead of using force
而非不择手段
I guess I should’ve let you in
或许,本应该让我来宽恕你
I never meant to start a war
我从未想过发起两人间的战争
I just wanted you to let me in
只不过是想得到你的包容
I guess I should’ve let you in
或许,本应该让我来宽恕你
Don’t you ever say I just walked away
千万不要说我轻易离开
I will always want you
我会一直想念着你
I came in like a wrecking ball
我正如落锤般坠下
I never hit so hard in love
从未经历过如此决绝的爱情
All I wanted was to break your walls
我只想打破你树立的隔阂
All you ever did was wreck me
你所做的一切不过是将我击垮
I came in like a wrecking ball
我正如落锤般坠下
Yeah, I just closed my eyes and swung
是的,闭上双眼尽力摇荡
Left me crouching in a blaze and fall
蜷成一团,如火球般跌落
All you ever did was wreck me
你所做的一切不过是将我击垮
Yeah, you wreck me
是的,你摧毁了我
Don’t you ever say I just walked away
千万不要说我轻易离开
I will always want you
我会一直想念着你

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(21)