归迪

Typical Me - Ella Eyre

小豆之家:

Adele, Leona Lewis同门师妹,90后英伦小妮子 埃拉·艾尔(Ella Eyre) 于2014年摘得BBC年度新声亚军。其声线嘶哑附带着毛刺,但不失酣畅淋漓的大气之感,其创作的作品不仅具有着浓烈的英伦味道,更渗入了牙买加雷鬼,黑人灵魂乐等元素。Ella曾与 Rudimental, Naughty Boy等多位大牌合作,在UK金榜上获得非常不错的成绩。埃拉以其金色碎卷发著名,狂野夸张但不浓妆艳抹造型倍受英国歌迷喜爱。

I look at your face,
盯着你的面孔
I know I'll never be safe
不安的感觉袭遍全身
Cause you're my favorite mistake
你是我最美丽的错误
Oh you're my favorite mistake
噢~最美丽的错误
I'm just a victim of faith,
又一个信心膨胀的受害者
ain't got the words to explain
没什么也没有办法来解释

This kinda stupid behavior
步步犯蠢,却又步步深陷
This is a bad idea,
糟透了啊
this is the f**k up of the year
今年逃不掉的劫
How'd you inappear,
当你出现在面前
I see you hanging around
我看到你处处拈花惹草
And you're no good, it's clear
你有多恶质我也都知道
Only gonna end in tears,
一切终究会以眼泪告终
it's a bad idea
糟透了啊
Oh no, no
噢不,不
Look what you made me do,
看看你把我逼成什么样子
I'm tripping over you
我就这么一心扑在你身上
You're so predictable
拆穿你太容易了
Don't you know, it's typical me
但你知道的,这就是典型的我
I try to leave you behind,
每每下决心想离开的时候
but I'm a fool every time
却每每被你花言巧语愚弄
You're so typical, typical
忍不住啊忍不住
It's typical me
这就是典型的我
I keep my cuts out of side,
试图有意地保持着距离
because I know what you like
因为我知道你是什么人
But the more I try to hide,
但是我越是想逃
the more you take
你越是穷追不舍
I should take my own advice, because I'm crossing the line
内心响起了警钟,我已经越界了
The more I try to fight,
但我越是反抗
the more I break
我越支离破碎
This is a bad idea,
糟透了啊
this is the f**k up of the year
今年逃不掉的劫
How'd you inappear,
当你出现在面前
I see you hanging around
我看到你处处拈花惹草
And you're no good, it's clear
你有多恶质我也知道
Only gonna end in tears,
一切终究会以眼泪告终
it's a bad idea
糟透了啊
Oh no, no
噢不,不
Look what you made me do,
看看你把我逼成什么样子
I'm tripping over you
我就这么一心扑在你身上
You're so predictable
拆穿你太容易了
Don't you know, it's typical me
但你知道的,这就是典型的我
I try to leave you behind,
每每下决心想离开的时候
but I'm a fool every time
却每每被你花言巧语愚弄
You're so typical, typical
忍不住啊忍不住
It's typical me
这就是典型的我
I know you're not the one for me
我清楚你不是命中的另一半
But it ain't easy to let you go
但是放手对我而言实在太难
Starting up is fine,
撩拨时两情相悦
but in the end it will be hard
结束却心如刀割
Oh-oh, aaah yeah
噢~啊啊啊
Oh-oh it's a bad idea
噢~实在糟透了啊
Oh I see you hanging around
我看到你处处拈花惹草
Oh-oh-oh-oooh-oh-oh
噢~~~~~~~
Look what you made me do,
看看你把我逼成什么样子
I'm tripping over you
我就这么一心扑在你身上
You're so predictable
拆穿你太容易了
Don't you know, it's typical me
但你知道的,这就是典型的我
I try to leave you behind,
每每下决心想离开的时候
but I'm a fool every time
却每每被你花言巧语愚弄
You're so typical, typical
忍不住啊忍不住
It's typical me
这就是典型的我
This is a bad idea,
糟透了啊
it's the f**k up of the year
今年逃不掉的劫
Typical, typical, typical me
典型的,典型的,典型的我
This is a bad idea,
糟透了啊
it's the f**k up of the year
今年逃不掉的劫
Typical, typical, typical me
这就是典型的,典型的,典型的我啊

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(18)