归迪

My My My! - Troye Sivan

sweetest:

「推歌大作战新单~

太洗耳了,超级棒!戳爷新单《My My My》刚出炉,就倍受欢迎,撩人的旋律,走起!


Shine on, diamond
光芒照耀 钻石璀璨
Don't make me wait another day
别再让我虚掷光阴无谓地等待
Cause passion is passion
热情在我心中翻涌
You know it just as well as me
你知道 一如我对你的憧憬迫切


Now let's stop running from love, running from love
此刻 别再逃离 与期待的爱背道而驰
Let's stop, my baby
停下脚步 亲爱的
Let's stop running from us, running from us
此刻 别再逃离 与我们渐行渐远
Let's stop, my baby
停下脚步 亲爱的

Oh my, my, my
哦 我的挚爱
I got every night with you
我愿与你缠绵每一夜
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
Living for your every move
你的举手投足都让我沉浸

Spark up, buzzcut
点燃火花 利落短发
I got my tongue between your teeth
我的舌游走于你的唇齿间
Go slow
缓慢深情
No, don't go fast
不 不要着急
You like it just as much as me
享受这感觉 一如对我的爱

Now let's stop running from love, running from love
此刻 别再逃离 与期待的爱背道而驰
Let's stop, my baby
停下脚步 亲爱的
Let's stop running from us, running from us
此刻 别再逃离 与我们渐行渐远
Let's stop, my baby
停下脚步 亲爱的

Oh my, my, my
哦 我的挚爱
I got every night with you
我愿与你缠绵每一夜
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
Living for your every move
你的举手投足都让我沉浸
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
I got every night with you
我愿与你缠绵每一夜
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
Living for your every move
你的举手投足都让我沉浸

Should be the last night ever
是否度过今夜就能永恒
Should be the last time we're apart
是否使我们最后一次的分别
Got my name on this treasure
在那些珍贵回忆中回想我的名字
On this treasure
似宝藏珍贵

Oh my, my, my
哦 我的挚爱
I got every night with you
我愿与你缠绵每一夜
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
Living for your every move
你的举手投足都让我沉浸
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
I got every night with you
我愿与你缠绵每一夜
Oh my, my, my
哦 我的挚爱
Living for your every move
你的举手投足都让我沉浸


评论

热度(275)