归迪

Psycho - Denny White

莫西顾:

前几天在网易云自带的热门搜索里挨个点个遍,想看看最近大家都想听的歌是什么。于是就有了今天的这首。都叫Psycho,Russ的版本应该是现在最热门的,但引起我好奇的是以前居然点过这首同样叫做Psycho的红心,完全没有印象了。点击播放,听到前奏就捶地,这么好听的歌曲居然被我忽视了这么久。从前奏就超级惊艳的一首,封面也是很有迷幻的质感,声线自带勾人气息,简直分分钟。。。被弯。。。


歌词:


I woke up

一觉醒来

Didn't feel like me

感觉身体被掏空

Shaking my limbs there

四肢在被单里

Under your sheets

百无聊赖地摇摆

Hold up, what I'd drink?

等等 我到底喝了什么

It's like another world

就像到了另一个世界

Gotta grip on me

请抓紧我啊

Maybe good luck

运气好的话

Fell on me

请遇见我

'Cause I got what I want

这样我就抓住了我想要的

And not what I need

避开了我不想要的

About time just let it be

让我们忘记时间

I'm singing new songs,

我唱着歌

And moving my feet

向前走着

Tell me you're the one for me to thank

告诉我你就是我想要感谢的那一位

Go and lock me up here in this place

就把我困在这里吧

 

Got a Pyscho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you brought him out yea

是 是你唤醒了他

Never gonna go back down

他再也无法安静

Up here's more fun... shhh

来吧 这里多好玩儿

Gotta a Psycho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you'll hear him howl

你也一定能听见他的叫嚣

Yeah never gonna go back down

永远不要回归理智

Up here's more fun, fun

来吧 这里多好玩

 

I woke up

醒来

Then I saw you

然后就看见了你

Pulling the straps

正抽拉着皮带

Cutting me loose

想把我释放出来

No clocks here in this room

这房间里没有钟表

I needed no time to think through

我不需要时间去思考

I don't care oh what's the use?

我不在乎它有鸟用

Is it the floorboard?

它是地板

Or is it the roof?

还是屋顶

Is it a dream or

是梦

Is it all true?

还是现实

I'm going loco either

我只想要疯

Way next to you

当我在你的身旁

 

Got a Pyscho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you brought him out yea

是 是你唤醒了他

Never gonna go back down

他再也无法安静

Up here's more fun... shhh

来吧 这儿多好玩

Gotta a Psycho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you'll hear him howl

你也一定能听见他的叫嚣

Yeah never gonna go back down

对 永远不要回归沉寂

Up here's more fun, fun

陪我多玩会儿吧

 

Psycho

疯子

Please say you can hang

请答应我你可以坚持下去

Psycho

疯子

You make me this

你让我

So don't go

如此不想离开

 

Got a Pyscho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you brought him out yea

是你唤醒了他

Never gonna go back down

永远别回归理智

Up here's more fun... shhh

来吧 这儿多好玩

Gotta a Psycho in my head

我脑子里有个疯子在叫嚣

Oh, yeah you'll hear him howl

你也一定能听见他的叫嚣

Yeah never gonna go back down

对 别停下来

Up here's more fun, fun

我们一起玩儿吧


评论

热度(116)