归迪

(Youre The)Love Of My Life - George Benson、Roberta Flack

ღ Anima ღ:

【守候。】

《(Youre The)Love Of My Life》一生挚爱

You are the love of my life
你是我一生挚爱
I knew it right from the start
从一开始我就知道
The moment I looked at you you
当我看到你的那一刻
you found a place in my heart
你就留在我心底
You are the love of my life
你是我一生挚爱
you give me reason to live
你给了我活下去的理由

You taught me how to be strong
你教我如何变坚强
With you is where I belong
有你的地方就是我的归属
No one's ever touched me
没有人来爱我
quite the way you've touched me
直到你的出现
People search a lifetime
人们穷尽一生
to find what we have
去寻找我们之间的那种爱
You are the love of my life
你是我一生挚爱
one thing that's good in this life
一生中如此美好的一件事
I'll spend the rest of my days
我会用尽余生
just loving you
去爱着你
You are the love of my life
你是我一生挚爱
the heart and soul of my life
生命中的心脏和灵魂
Once I was lost and alone
一次我独自迷失了
with you at last I am home
最后是你带我回家
You give me so much of you
你给我如此多的你
and leave me room to be free
还有自由的空间
No one's ever touched me
没有人来爱我
quite the way you’ve touched me
直到你的出现
People search a lifetime
人们穷尽一生
to find what we have
去寻找我们之间的那种爱
You are the love of my life
你是我一生挚爱
one thing that's good in this life
一生中如此美好的一件事
And in a world full of change
即使全世界都在变
one thing I'm sure of
我能确定一件事
You are the love of my life.
你是我一生挚爱
one thing that makes sense in this life
一件让我感受到生命意义的事
I'll spend the rest of my days
我会用余生
just loving you
去爱着你
You are the love of my life
你是我一生挚爱
and I thank God I'm alive
同时我感谢上帝我还活着
To spend my lifetime with you
让我和你共度一生
You are the love of my life
你是我一生挚爱
You are the love of my life
你是我一生挚爱


评论

热度(36)