归迪

Somebody Else's Heart - Lady Antebellum

小豆之家:

ou think I’ve been more resistant
你以为我会很抗拒
To put myself in this position
让自己身陷这种困境
Yeah we all where is go there
是啊 我们总会把自己逼入绝境
Download that these nowhere
踏上旅途 最后才发现 一条死路 无路可退
Somewhere between lovers and just friends
我们之间 友达以上 恋人未满
So you pulled outside the party
我看你在派对不远处把车停下

I knew you’d be by the bar
我知道你会在酒吧里尽情狂欢
I wish it was a heart could borrow
我真希望得到你的真心
Just till tomorrow
渴望你能用这个真心伴我度过漫漫长夜迎接黎明
Cause this is always how it starts
因为一切将从这亲密的一夜起始 爱意滋长
So tonight
所以今晚
Gonna kiss you with my lips
我想要亲吻你的双唇
Gonna hold you in my arms
我想要拥你入怀
Till shadows in the dark
我们只需将一切烦心事抛之脑后
I'm let you in
我会用全身心来接纳你
Against my bad judgement
请你让我成为一个更完美的人
Wish I could love you love you love you
真希望我可以全身心全心全意地爱着你
With somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
I wish I could feel the fallen
我愿我可以感受到爱情的美好
Someone else can hear the ground
但会有人伤心不已 跌入低谷 一败涂地
Wanna feel the browser get in closer
我不愿再颓废度日
With other hang over
只想与你日渐亲密
But I could use another round
但是我还可以再干一轮
So tonight
所以今晚
Wanna kiss you with my lips
我想要亲吻你的双唇
Gonna hold you in my arms
我想要拥你入怀
Till shadows in the dark
我们只需将一切烦心事抛之脑后
I'm let you in
我会用全身心来接纳你
Against my bad judgement
请你让我成为一个更完美的人
Wish I could love you love you love you
真希望我可以全身心全心全意地爱着你
With somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
With somebody else’s heart
只为你倾覆真心
I wish it was a heart could borrow
我真希望得到你的真心
Just till tomorrow
渴望你能用这个真心伴我度过漫漫长夜迎接黎明
So tonight
所以今晚
Gonna kiss you with my lips
我想要亲吻你的双唇
Gonna hold you in my arms
我想要拥你入怀
Till shadows in the dark
我们只需将一切烦心事抛之脑后
I'm let you in
我会用全身心来接纳你
Against my bad judgement
请你让我成为一个更完美的人
Wish I could love you love you love you
真希望我可以全身心全心全意地爱着你
With somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
Somebody else’s heart
只为你倾覆真心
With somebody else’s heart
全心全意地爱着你 只为你倾覆真心

小豆之家敬上!

评论

热度(10)